12 porcji 7 miesięcy+

Banalnie proste, szybkie i smaczne. Na śniadanie, do lunchboxu czy na spacer. Bardzo lubimy ten przepis. składniki:
  • 3 jajka
  • 4 łyżki sera typu Bieluch/Mój Ulubiony
  • opcjonalnie 1 łyżka tartego parmezanu
Składniki powinny być w temperaturze pokojowej. Nastaw piekarnik na 180’C bez termoobiegu. Wyłóż płaską blaszkę papierem do pieczenia. Oddziel żółtka od białek. Do żółtek dodaj ser i dokładnie wymieszaj. Możesz mikserem. Jeśli zdecydujesz się dodać parmezan, zrób to teraz.  Białka ubij na sztywną pianę. Dodawaj ją po łyżce do masy z żóltek i delikatnie wymieszaj łyżką, tylko do połączenia składników. Wykładaj masę po łyżce na blaszkę. Utworzą się placki. Piecz około 15 minut kontrolując stopień zrumienienia. Biszkopty możesz podawać  w postaci kanapki, posmarowane np.masłem, powidłami lub miodem (po roku) . Jesli dodasz do masy parmezan, otrzymasz wytrawną przekąskę na spacer lub do Twojego lunchboxu do pracy. przepis pochodzi z tej strony

Zaczynasz rozszerzanie diety? Zapraszamy na nasz bestsellerowy kurs! Promocja trwa tylko do końca marca 2020!

KLIK!

Chcesz poznać nasze książki i ebooki z przepisami?
Wszystko to znajdziesz w jednym miejscu – naszym alaantkowymSKLEPIE.
AlaantkowySklep