http://alaantkoweblw.blogspot.com/2015/02/dwa-sposoby-na-prazona-owsianke.html


 Składniki:
2 łyżki płatków osianych górkskich;
2 łyżki amarantusa ekspandowanego;
1/2 słodkiego jabłka;
1/2 łyżeczki cynamonu;
1 jajko;
olej (np. kokosowy; do smażenia).

1) PLACUSZKI
Do miski wbijamy jajko, bełtamy, dodajemy suche płatki, amarantus, starte na grubych oczkach tarki jabłko, cynamon. Mieszamy i odstawiamy na 10 min.
Smażymy cienkie placuszki na lekko natłuszczonej patelni, aż się zrumienią . UWAGA! Placki są bardzo delikatne- jeśli chcecie jeść je na ciepło (dodajcie odrobinę mąki, która bardziej scali placuszek), albo poczekajcie aż całkiem ostygną, wtedy nie będę się rozpadać:)
2) PSEUDO GRANOLA
Placki po zrumienieniu można na patelni „rozgrzebać” na mniejsze cząstki jak „granolę”, dodać suszone i świeże owoce, rozgniecione orzechy i podać np. z jogurtem czy mlekiem.

Chcesz poznać nasze książki i ebooki z przepisami?
Wszystko to znajdziesz w jednym miejscu – naszym alaantkowymSKLEPIE.
AlaantkowySklep