15 porcji 8 miesięcy+

Miękkie, domowe biszkopty dla dzieci polecają się na deser/ spacer/ drugie śniadanie!

Składniki:
  • 2 jajka (rozmiar L);
  • 2 czubate łyżki mąki pszennej;
  • 1 czubata łyżka mąki ziemniaczanej;
  • szczypta cynamonu lub esencji waniliowej;
  • 4 łyżeczki cukru kokosowego; (TUTAJ przepis na biszkopciki z syropem daktylowym).

Piekarnik nastaw na 180’C z grzaniem góra- dół. Blachę wyłóż papierem do pieczenia.
Oddziel żółtka od białek. Białka ubij mikserem na SZTYWNĄ pianę, pod koniec dodawaj stopniowo cukier kokosowy.

Mąki połącz z cynamonem i przesiej przez sito. Do ubitej piany powoli wlewaj żółtka i mieszaj łyżką (teraz wlej odrobinę esencji jeśli ją wybrałaś). Następnie dodawaj po łyżce mąki, ciągle delikatnie mieszając. Masa ma być lekka i nadal puszysta. Nową, czystą łyżką albo mniejszą łyżeczką nakładaj porcje ciasta na blachę,lekko je wygładzając, tworząc kształt biszkoptu. Zachowuj odstępy, ponieważ biszkopty lekko urosną. Piecz 10 minut. Gotowe!

Rozpoczynasz rozszerzanie diety, ale w sumie nie wiesz od czego zacząć? 

Co wybrać? Słoiczki czy metodę blw?

Eko warzywa czy te z marketu?

A co jeśli dziecko się zadławi?

Nie bój się! Przygotujemy Cię do rozszerzania diety!

Zapraszamy na bestsellerowy kurs rozszerzania diety BLW ONLINE premium, który startuje już 15 czerwca!!!! Zapisy trwają!

Więcej o kursie, grupie wsparcia, oraz o materiałach które otrzymasz, przeczytasz tutaj:

Chcesz poznać nasze książki i ebooki z przepisami?
Wszystko to znajdziesz w jednym miejscu – naszym alaantkowymSKLEPIE.
AlaantkowySklep